The Arrow

There are no answers; only choices.

Ze Wind Gear

Posted by thearrow on February 15, 2009

img_25581 img_25591

In other words, I stimulated the economy 🙂 Quite a bit, lately.

15 Responses to “Ze Wind Gear”

  1. Raluca said

    You crack me up. But I guess it’s easier than doing self-portraits.

    Nice gear. If you want year-long biking weather, I warmly recommend Louisiana.

  2. thearrow said

    Heh-heh. A LOT easier. These are not great shots by any measure; just to give people an idea of why I was so excited.

    Year-round biking weather sounds great. I’ll keep that in mind :). I have a couple of friends who bike here in any weather, except when the roads are icy. They have every possible protection gizmo imaginable, face masks included. One of them walked into a store with the mask on his face and everyone there froze instantly, thinking it was a hold up. Fortunately, it was a bike store and he had the helmet on. They told him that he might want to take his mask off next time.

  3. Wandering Elf said

    mda:)

  4. thearrow said

    Mda what? 🙂

  5. Wandering Elf said

    m-au amuzat pozele.

  6. Wandering Elf said

    anyway, enjoy the gear.
    truth is, pozele imi trezesc si mie pofta de ceva biciclit. am avut si eu perioada mea – mile multe facute pe 2 roti. m-am lasat de poate prea multa vreme, desi stau la 5 minute de mers pe jos de pista.

    au costat mult? ti-ai luat si masca, nu?:)

  7. thearrow said

    Nu, masca nu mi-am luat, ca inca I’m not that brave when it comes to cold. La 5 grade Celsius am observat ca sint ok; azi au fost minus unu sau zero si n-am vrut sa merg. Poate incep de saptamina viitoare. N-au fost chiar ieftine, dar sint marci bune si erau cu reducere. Cea portocalie e Pearl Izumi (deci marca foarte buna de biking gear) si a fost 60 de lei. Dar, pentru ca era totusi cam subtirica si nu-mi incapea bine the fleece jacket pe sub ea, am zis s-o iau si pe aia albastra, care e The North Face (altii scumpi). Aia a fost 80. Asta e… Sint pe credit card, le platesc cind oi putea :). A, si pantalonii au fost 40; nu-s vreo marca smechera. Si manusile 25, si tot asa. LOL. Cele mai bune dealuri le au cei de la Performance Bike. City Sports cica sint cam rip off, dar jacheta de 80 de la ei am luat-o. Am o prietena care e the queen of deals si ea a zis ca e un pret rezonabil, so I went for it. REI sint alta sursa buna.

    So, what are U waiting for? Go get on that bike, dude! 🙂

  8. Wandering Elf said

    pai acum astept sa se opreasca ploaia. ploua in draci aici, furtuna de la mama ei. finally, ploua si pe aici! da’ ploua de se inchide curentul!

    da, se cam aduna si se fac in jur de 200. da’ am auzit ca cei din PR sunt platiti f. bine:D am si eu ceva de north face
    ce bicla ai?

  9. thearrow said

    Hahaha! Nu-s platiti asa bine ca aia cu MBA-uri, spre ex. E ok, nu ma pling, dar poti sa incepi de la un nivel foarte jos (cum mi s-a intimplat mie) si-atunci e cam nashpa. Ai multa bataturica de mincat pina ajungi la ochisor. LOL.

    Am un Trek 7200 hybrid, adica intre moutain si road bike. Daca eram a real bike nut, as fi avut un road bike, dar alea prind o viteza mult prea mare pentru inima mea. Consolarea cu cheltuielile astea e ca nu am masina (ca nu-mi permit, if you can believe that), si-atunci ies mai ieftin per total. Plus ca eu port lucrurile pina la dezintegrare 🙂

  10. Wandering Elf said

    in DC e ok daca nu ai masina, sistemul de transport in comun e relativ bine pus la punct.

    ignora acea invitatie care am trimis-o. vreau sa imi parolez blogul si sa adaug numai userii pe care ii vreau eu, da’ sunt prost.

  11. thearrow said

    Da, clar te poti descurca foarte bine fara masina in DC, dar sint putine locurile astea in America, ceea ce pentru un european e de neinteles. Sa-ti spuna Raluca ce soc a avut cind a aterizat in Louisiana pentru scoala 🙂 De unde iau autobuzul ca sa ajung in orasul X (parca Baton Rouge)? a intrebat ea. Pai, nu exista autobuz, i s-a raspuns.

  12. Wandering Elf said

    pai asa pot sa iti zic si eu de Cali:)

    ce sa caute in Baton Rouge? s-a dus la prins de catfish?:)

  13. Wandering Elf said

    ok, hai sa iti zic de ce m-au (mai) amuzat pozele:) tocmai revazusem un film al lui Tarantino – Grindhouse, care, daca l-ai vazut e cu bampiri and related (ala cu gagica care isi pune mitraliera in picior). si cand am vazut pozele tale, iti dai seama ca am inceput sa rad – ca si cum te mancase un vampir si numai hainele ramasesera din tine.
    stiu, macabru si fara gust.

  14. thearrow said

    A, nu, suna amuzant dar trebuie sa vad filmul. Tocmai discutam cu Alt.L. zilele trecute despre Pulp Fiction si mi-am dat seama ca nu mai tin minte mai nimic din el si trebuie sa-l revad… La mine e cam prost cu memoria 🙂

  15. […] calatoare in Uncategorized. trackback Am făcut fotografia de mai jos în răspuns la un post al Săgeţii care m-a distrat foarte tare. The Arrow e *foarte* sportivă şi foarte activă şi asta se vede […]

Leave a Reply

 
