The Arrow

There are no answers; only choices.

New Yorker Overload

Posted by thearrow on February 13, 2009

Help! The New Yorker is taking over my life! I can now see that the gift subscription I got from Alt.L and Ctrl.Alt.L was a plot to get control over my time, mind, and soul. To the rest of my friends, if you guys love me, please DO NOT give me a gift subscription to The Economist, too. All I need to stop going to work are two heady weeklies. Thank God Time has a more manageable size, but I’ve been neglecting it lately. As for poor Fast Company and Wired, I’m two or three months behind on each… My apartment’s floor is littered with magazines, books are waiting patiently in ever-growing piles, and I only have two or three weeks left until I can no longer count on my bus commute for reading time. Because, in case I haven’t told you a thousand times yet, I’ll be biking to work. Yaay for cardio, sigh for my brain.

May I ask, again, why the day is not 36-hour long? I could easily continue to read, work, do stuff for 4-6 hours after I come home, but then I’d also like to sleep for 8. A back-of-the-envelope calculation shows that I’d go to sleep at 1 or 2 am, which means I’d be in the office at noon. Well, that wouldn’t work for me. I’d like it to be dawn when I get to work, so that I can enjoy that one extra hour of peace and organize my day with a freshly rested brain. I’m a morning person but once in a while I’d like to be a night owl. Why, oh, why can’t I have the cake and eat it, too?

17 Responses to “New Yorker Overload”

  1. Wandering Elf said

    no sleep!:)

    asa am si eu Nat Geo si New Yorker. unde mai pui ca juma din meseria mea e sa citesc.

    care e dist. intre tine si jobul tau? intreb chestia asta vizavi de biciclit.

  2. thearrow said

    Pai si la mine jumate din meserie e cu citit si chiar imi place ce citesc, doar ca imi mai plac o mie de chestii pe linga :).

    I bike 5 miles each way for work, but I live uphill, so I have a guaranteed dose of exercise on the way back. Also, I don’t sweat a lot on the way in, which is even better!

  3. Wandering Elf said

    πŸ™‚

  4. Wandering Elf said

    ce citesti?

  5. thearrow said

    La job? Economic and social policy stuff. Nu sint researcher; io-s unul din aia care ii promoveaza pe researchers.

  6. wandering elf said

    PR?

  7. wandering elf said

    nici eu nu-s (daca la asta te-ai referit cand ai zis “nu sint”). sunt de ala pe plantatie. one man show. pana crash and burns. the show.

  8. thearrow said

    Am zis ca nu sint ca sa nu fie vreo confuzie cum ca jobul meu asta ar presupune, ca de obicei policy se bazeaza pe research (cel putin asa ar trebui :). Io sint cu PR-ul, da. Tu pe plantatie ce faci?

  9. WE said

    de toate: de la facut baze de date la scris de cod la data entry la ceva data mining la scris de articole la scris de granturi. de aia am zis pe plantatie si de aia am zis one man show. daca nu merge ceva eu sunt de vina, daca merge totul cum trebuie seful meu este personalitate in field.
    ca in tenis.

    nu stiam ca policy e cu research-ul.

  10. thearrow said

    Da, o gramada de treaba. Ce domeniu? Sau, mai exact, ce cultivati pe plantatie? πŸ™‚

    Sint multe organizatii care fac policy analysis in DC (think tanks; eu sint la unul din ele). Guvernul are si el agentiile lui de research sau macar cite un departament la fiecare minister. Apoi mai sint advocacy organizations care si ele fac research, to prove their point. Aici policy and politics se maninca la breakfast. LOL.

  11. Wandering Elf said

    nu zic:) e usor sa iti dai seama din ce am postat pana acum.

    nu stiu de ce, cand se zice “think tank” eu ma gandesc la tanculete de alea de plastic cu care ma jucam cand eram mic:) serios.

  12. thearrow said

    Mi-am dat oarecum seama, dar prea vag. Pare sa aiba legatura cu neurologia, dar cum, in afara de citit ce apare in ziar pe tema asta, eu sint complet paralela cu lumea medicala si stiintifica, e posibil ca termenul ales sa fie gresit.

  13. Wandering Elf said

    nu, nu e neurologie. nu sunt medic. termenul general e neurobiologie. ala mai specific (adica domeniul in care lucrez) e cam pretentios, de aia ma feresc sa il zic.

  14. thearrow said

    I see. Da, prin zona aia ma gindeam. Oricum, foarte interesant.

  15. Wandering Elf said

    un job ca oricare altul.

  16. calatoare said

    Hehe, deci The New Yorker won πŸ™‚ Eu in loc sa fac prelungire mi-am facut alt abonament pt ca au avut o oferta foarte buna prin amazon.com. Si cred ca i-am confuzat de tot caci saptamana trecuta nu l-am primit 😦 Interesant e ca ma pot inca loga sa-l citesc online, ceea ce teoretic nu ot face decat pe durata abonamentului…

    Si nici noul numar din Health n-am primit 😦

    happy biking to work!

  17. The Arrow said

    Indeed The New Yorker won and everything else is on a distant second place in my priorities πŸ™‚

    Nici io n-am primit Health dar, in lumina celor de mai sus, chiar m-am bucurat. Cind ma uit la cite reviste NU am citit, ma simt coplesita.

Leave a Reply

 
